joi, 5 februarie 2009

The last night on Earth


Toata ziua am fredonat in minte piesa asta... si ma gandeam la un moment dat, cu un fel de auto-ironie, de ce nu fredonam Tokio Hotel sau Marylin Manson sau orice alta formatie cu orice alta piesa care te duce cu gandul la Emo sau viata fara rost... Mi-am adus aminte, ca de fiecare data, ca sunt aici pe Pamant, cu un scop, am un rol, printre care si acela de a fi sincera, nu de a juca teatru, ceea ce nu mi-a fost NICIODATA!!!! caracteristic. Acela de a mangaia sufletele celor care aleg sa isi petreaca macar un timp langa sufletul meu...ca nu reusesc asta de fiecare data, Dumnezeu o sti de ce. Nici eu nu -mi pot raspunde la aceasta intrebare. Nu blamez pe nimeni, dar stiu ca nimeni nu e perfect. "Bla-bla-bla-uri din astea am mai auzit Catalina", zise o voce de undeva din fundal. "Ia mai scuteste-ne!".... Cand stii cat de multe lucruri poti face, si nu oricum, ci bine si nu te poti hotari la doar unul singur, cand stii cata iubire poti oferi, dar sfarsesti prin a -ti simti sufletul singur si al nimanui, cand adormi cu spaima ca te vei trezi si maine dar nu vei sti de unde sa incepi, cand tresari in toiul noptii si te gandesti cine si de ce te-a adus pe tine pe Terra, daca nu insemni nimic pentru nimeni. Cand -cel mai important factor in ceea ce priveste succesul tau in toate - INCREDEREA IN TINE - ti-e atat de stirbit, incat iti blestemi fiecare secunda sub soare, nu poti fi fericit. Nu poti darui altora fericire. Si ajungi la concluzia ca tot TU SINGUR esti cel care isi vrea cel mai mult binele, si ca TU cazi, si TOT TU te ridici... pentru ca unii, poate pe buna dreptate, s-au saturat sa tot iti spuna ca gresesti. Dar aici intervine marea problema: chiar gresesti numai tu? Si chiar 100%? Increderea in sine nu poate creste cand cei dragi se tot plang de tine, cand vad ca tu incerci si vrei, chiar daca ti-e greu la inceput, chiar daca de o foooarte buna bucata de timp, esti mai speriat... Inseamna enorm sa ii spui cuiva ca face bine, chiar daca face nu foarte bine, pentru ca il incurajezi. Inseamna ca ii faci prezentul sa merite tot efortul sa fie trait. Ce inseamna a trai ca si cum ar fi ultima ta zi pe Pamant? Inseamna a fi AICI si ACUM...inseamna a pune Prezentul in fata... inseamna a avea incredere in tine ca poti muta si muntii din loc... intr-o singura zi... Ce inseamna a trai ultima ta noapte pe Terra? Inseamna a sta in bratele omului iubit, privind multimea de stele, si multumindu-i lui Dumnezeu ca te lasa sa le mai vezi odata de jos. Pentru ca in foarte scurt timp, vei fi printre ele....

Niciun comentariu: