miercuri, 13 ianuarie 2010

Loneliness in two

Imi iese la Quiz-ul de azi din Kudika cuplu romantic...ihi... realizez ca trebuie sa prepar breakfast-ul si sa fac niste lucruri care tin doar de mine. Inca odata imi dau seama ca omul este singur. Daca nu te ajuti tu singur, degeaba crezi ca vine nu stiu ce suflet drag sa te ajute... vine, dar nu ala care vrei tu. Incerc sa uit rautatile de azi-dimineata, pentru ca nu merita sa tin minte niste tampenii pe care unii oameni pot sa le scoata pe gura. Inca odata raman la concluzia ca nu merita nimeni si nimic sa imi stric eu sanatatea. Pana la urma, chiar asa e: cine minte, se minte pe el insusi, adevarul se afla ca asa e viata....bla bla bla... Si chiar: totul e bine, frumos, pentru ca asa vreau eu...Deja nepasarea unora, desi in prima instanta doare, devine un fel de obisnuinta. Si inca odata realizarea ca esti singur pe lumea asta, si ca singur iti faci bucuriile sau tristetile, si ca de fapt Nimeni, dar NIMENI nu e in realitate acolo cand ai nevoie! Sau e, dar la un moment dat se satura, si te lasa singur...ceea ce inseamna ca nu prea a tinut la sufletul tau...

Filozofie degeaba.

Am sa incerc sa mi aduc aminte ca gandirea pozitiva atrage dupa sine lucruri pozitive. Si daca stai cu mintea agatata ca cine stie ce, cine stie unde, cine stie cum.... nu trebuie sa te mire raceala si felul cel putin bizar al unora de a se comporta cu tine. Probabil tu i-ai adus in stadiul asta. Daca mai este ceva de salvat, se va salva... insa totul depinde de gandire... Asa ca deocamdata, cel putin, s-ar putea sa -mi merit singuratatea.

Niciun comentariu: