miercuri, 6 ianuarie 2010

2010 - un act, niste ordine, un zambet si niste Jules Verne.

Disclaimer: acest post va fi scris fara diacritice din motive tehnice, sau chiar din lene.


Mi-am propus pentru 2010 cel putin 3 planuri marete pentru sufletelul meu. Nu vreau sa cuceresc Romania cu vocea mea ( la care mai am de lucrat de ma doare capu'), dar sa cant acolo vreo 4-5 piese undeva, da. Nu mi-am propus sa vand in prima saptamana 40.000 de carti, precum Mihaela Radulescu, dar sa lansez un volumas cu niste poezii de mult apuse prin niste agende -da. Sa iau licenta, si asta e primul plan, care nu-mi da pace, si din cauza caruia nu am absolut nici cea mai marunta chemare sa invat la germana pentru examenul de maine.

Tot pentru sufletelul meu mi-am zis ca totusi "planuri marete" suna aiurea. Imi oblig mintea, sufletul si trupul la ceva ce nu pot sa stiu de pe acum daca duc la bun sfarsit, si asa ca tot la ideea de PREZENT raman. Insa, mi-am propus în schimb trei lucruri esențiale: să dorm normal (mai mult de 5 ore pe noapte, subliniez…noapte), să-mi disciplinez stilul de lucru (orice ar insemna asta ) și sa-mi pun finanțele la punct (sa fac ce-mi sta in putinta pentru asta). Acum, dacă cu finantele  am emoții mari, cu celelalte două mari obiective lucrurile par a fi un pic mai roz.

Si am aflat de pe net, sfantu' net, pe care il dracuiesc cateodata de -i sare "has te me le"-ul  si optiunea de "sarci" -  ca nu e nevoie sa ai o agenda ca sa vezi cam cu stai cu banii, pe ce ii cheltui si cum poti sa te abtii un pic.  E vorba de myCash.ro. Atent la detalii, acest soft iti genereaza   categorii de incasari si cheltuieli. Iar pentru că e online, vezi de oriunde ce bani ai cheltuit și pe ce. Include un convertor valutar, o secțiune separata pentru evidenta imprumuturilor pe care le dai/faci, un calculator al economiilor din ultima luna. In plus, beneficiezi si de un soi de reminder pe care il poti programa singur, in cazul in care crezi că exista posibilitatea sa uiți de anumite plati. Mai mult, e un serviciu gratuit. Nu trebuie să downloadezi nimic, să instalezi nimic sau să plătești ceva. Trebuie doar să-ți faci un cont si gata.



Ehehei, ma bucur de existenta lui myCash, dar il rog sa-mi tina si mie un loc pana o sa am finantele necesare, ca sa-mi trebuiasca un astfel de soft. Deocamdata pentru mine 2010 se rezuma la o diploma, niste ordine in cap si in viata, si un zambet dimineata cand ma trezesc. A, era sa uit de cadoul de la husband-ul meu pentru Sf. Ioan. Cred ca nu e nimic mai important pentru sufletul meu decat sa simt un gest facut din inima, de a-mi readuce o parte din copilarie macar pe raft, daca nu si in inima. Colectia Jules Verne, o parte de pe la anticariat si o parte de la un ziar renumit in Romania. Si ce e cel mai frumos, este ca ziarul respectiv pastreaza coperta veche, cea pe care o stim cu totii la colectia Jules Verne. Deja am primele patru volume, si ma bucur ca un Prichindel.  Daca as mai avea si "Baba Iarna intra-n sat", de la editura Ion Creanga de pe la un anticariat, as fi cred ca, cel mai fericit Prichindel!

God bless husbands:)

Niciun comentariu: