joi, 19 noiembrie 2009

Cand nu stii ce sa scrii....


Ma gandeam sa scriu despre actorul Gerard Butler, dar dupa aceea mi-am zis ca daca tot sunt fan inrait al emisiunii de peste ocean, The Ellen DeGeneres Show -sa scriu despre realizatoarea show-ulu Tv. Dupa care, citind ce mai scrie sotiorul meu pe blog, m-am gandit sa scriu despre Suceava, ptr ca ...nici eu nu stiu inca de ce. Dar cred ca, neavand inspiratia necesara, e cel mai bine sa nu scriu deloc, ci doar sa va invit sa ascultati o trupa draga mie, cu o piesa care mi-a intrat inca de la prima auditie, la suflet. Despre aceasta formatie intentionez sa scriu int-o postare viitoare. Pana atunci, enjoy!

3 comentarii:

costel rusu spunea...

Până să îţi vină inspiraţia să scrii despre Suceava, poţi să aşterni câteva rânduri frumoase despre MG (ştii la cine mă refer....îmi spui în răspuns). Şi tot în răspuns pot să te rog să ne faci nouă, cititorilor, o promisiune: să ne spui când îţi prezinţă gândurile despre MG. Primul cititor al editorialului voi fi eu. Nu vă supraţi dragilor, e avantajul de a fi soţ. Aflu primul :P

PS- pentru voi, mai puţin tu, Doamna Mea. E lucru mare să auzi că nu are inspiraţie şi nu ştie ce şi despre ce să scrie. De obicei când o scapi la vorbă în faţa tastaturii sau la scris face to face, cu greu o mai pot opri. (mai are un pic de lucrat la partea cu spus bancuri...dar are timp să înveţe până la nunta de aur)

costel rusu spunea...

rugam sa îmi scuzaţi cele două mici greşeli din comentariu:

*prezinţ(i)
*sup(ă)raţi

e 1:23 am şi port şi ochelari :D

Lady Sunshine spunea...

Meeeeeeeeeeeeel Gibsoooon! Cum am putut sa uit???