vineri, 16 ianuarie 2009

Cine sunt eu...


Nu stiu de ce fac asta. Poate ca o fac tot pentru mine insami, in incercarea de a trasa o linie clara intre ceea ce sunt, ceea ce vreau sa fiu si ceea ce ar trebui sa fiu. De ce existenta noastra cuprinde si verbul "a trebui"? Exista oare lucruri pe care daca le faci asa cum consideri tu, dar nu cum considera majoritatea, sau, daca nu le faci, iti marcheaza negativ existenta? Cine sunt eu... o copila care, in urmatoarele randuri, va asterne pe blogul personal ceea ce ii place si ii displace in aceasta viata. Multumesc celor care s-au aventurat in a citi blogul meu. Sper sa va fiu de folos intr-un mod sau altul.

* Mentionez ca toate lucrurile care imi plac sau nu imi plac nu sunt scrise intr-o anumita ordine.

IMI PLAC(E)


-cum ninge acum pe fereastra.
-muntii.
-surasul si gingasia copiilor.
-mirosul de menta de gradina.
-Vatra Dornei
-rasaritul la mare, dar mai mult...
-...apusul la Vatra Dornei
-Piatra Neamt
-sa stau pe banca in parc la Vatra si sa admir tot...
-sa fac dimineata curat in casa ascultand muzica
-formatia Travis
-sa cant toata ziua
-sa fiu alintata, mangaiata, sarutata
-sa ofer cadouri si sa vad zambetul de pe chip
-sa alint
-sa povestesc
-sa ascult
-sa evadez din Iasi. Oriunde.
-Bucovina.
-freziile
-Mai frumoasa de la Laura Stoica
-sa beau cacao dimineata in timp ce ma uit pe geam si privesc muntii.
-Where is the love de la Celine Dion
-Parfumul "Nina", de la Nina Ricci.
-cand rad si nu ma mai opresc pret de vreo 10 minute.
-sa primesc ceva fara o ocazie anume.
-cand dansez pana imi storc tricoul.
-sa scriu poezii.
-muzica Deltei Goodrem, in special piesa If i forget
-ca am ochi mari si buze mici.
-trandafirii albi, rosii.
-sa fac bai lungi, si sa ascult Enya in tot acest timp.
-sa compun poezii pe muzica de relaxare tibetana.
-sa ascult greierii din lanul de grau, la tara, vara...
-sa privesc stelele seara de la Voitinel
-sa ma urc in marul ionatan din livada bunicii si sa vad satul
-sa stau culcata pe iarba si sa vad doar cerul si norii
-cum se aud cainii latrand, la lasatul serii, la tara
-fumul care iese pe hornul caselor iarna
-hainele care pun in evidenta feminitatea
-jurnalul meu din clasa a 8-a.
-cand ii fac pe altii sa zambeascasunetul naiului.
-muzica irlandeza.
-rochita mea verde casual-sport.
-oamenii simpli si sinceri.
-oamenii ingrijiti.
-pantalonii de stofa de la Suceava.
-muzica populara.
-sa petrec cat de mult timp cu familia.
-iepurasul Bocanila.
-cerceii de la Costel.
-inelul de logodna.
-verigheta.
-sa presez flori in carti si sa le gasesc dupa mai multi ani.
-bleumarin, verde, rosu.
-cuvintele de dragoste.
-furtunile, vara
-ca suntem doi, dar de fapt unul.
-cand rasare luna plina.
-cand sunt apreciata pentru ceea ce sunt.
-sa ma alint.
-apa din muntele de la Dorna.
-sa beau lapte crud de vaca.
-malamutii de Alaska.
-puii de pisica mici si dolofani.
-Alchimistul lui Coelho
-cand stam in pat, ne uitam la TV, imbratisati
-plimabarile dimineata in parc.
-sa stau la povesti cu parintii mei.
-sa ii zambesc.
-sa-mi zambeasca.
-sa ne intelegem din priviri.
-parfumurile lui.
-camasile lui.
-gogosile cu lapte.
-cozonacul cu nuca.
-cozonacul cu mac.
-sa (am timp sa) gatesc.
-In gura presei cu Mircea Badea.
-Tom si Jerry, The Fruitties.
--sms-urile lui de asta vara.
-The Corrs.
-sa imi fie cald si ma uit la TV cand ploua toamna
-sa ascult povesti la pick-up.
-castravetii murati.
-ciripitul pasarelelor dimineata
-sa simt ca stralucesc de sanatate si vigoare.
-"Singur pe lume" de Hector Malot, cu Remi si maimutica Sufletel.
-maslinele.
-ciorba radauteana
-usturoiul
-sa stiu eu ca totu-i bine.
-cand reusesc ceva pe cont propriu
-cand iau taurul de coarne
-Podul Cosnei
-18-26 august 2008-amintiri de la V.Dornei
-turta dulce cu aroma de scortisoara.
-ca am cabina mea:p
-sa nu depind de nimeni.
-bancurile lui Costel.
-florile. sa primesc flori.
-sa fiu un pic tachinata
-daca as avea studioul meu muzical propriu.
-daca as avea propriul meu cabinet de reflexoterapie, masaj si bioenergie.
-cand sunt hotarata si puternica.
-Jules Verne -colectia.
-salata orientala.
-conferintele de presa.
-intimitatea in doi.
-ca spun mereu ce simt
-sa fiu printesa lui
-sa port la gat diverse margelute.
-sa culeg hribi in padure.
-sa culeg flori de pe camp.
-sa spal vase
-Craciunul in familie.
-sa cer sfaturi cand nu ma pricep la ceva
-sa recunosc cand realizez ca nu am dreptate.
-cand ma joc cu nepotii si redevin copil.
-ploile de vara
-sa adorm in bratele lui
-sa il pup pe gatutz
-sa mai povestesc cu fetele ce-am mai facut.
-mirosul de lamaitza si de mandarine.
-ca ma cheama Prichindutza
-si inca alte 142784 de lucruri....


NU-MI PLAC(E):
-cand am incredere in cine nu ar trebui sa am.
-falsitatea si minciuna.
-ipocrizia.
-ingamfarea
-cliseele
-laudarosenia
-falsa modestie
-oamenii care ascund ceva
-cand sunt certata
-jignirile, indiferent din a cui cauza sunt provocate
-cand pun la cap lucruri din comportamentul altora si reiese ceva care ma raneste sufleteste
-cand nu pot spune ceea ce simt ptr ca as strica totul
-cand ma suna cineva de pe necunoscut
-indiferenta
-sa fiu contrazisa fara motiv
-manelele
-cand vorbesc muuuuult
-momentele de tensiune
-perioada aceea pana ele trec.
-cafeaua
-cuvintele foarte vulgare
-cand sunt tachinata peste masura
-ironia
-ca am fost atat de delasatoare
-cand nu pot dormi
-grijile
-versurile de prost-gust din piesele romanesti de azi
-cand mi-e teama de trecut
-cand ma dor ochii de oboseala
-parfumurile prea dulci
-cand ma cert cu ai mei
-cand sunt oprita sa fac ce simt
-cand uit de la mana pana la gura ceva
-cand dau senzatia ca sunt prostuta desi stiu ca nu-i asa, dar constientizez ce senzatie dau
-drumurile neasfaltate
-ca bunica mea e bolnavioara
-hainele shifonate
-cand se aduna mult la spalat
-cand aduc noroi de afara in casa
-ploile triste de toamna cu cer cenusiu
-cand ma consum pe nimicuri
-cand nu mi se da atentie cand spun ceva important
-cand unii spun ca au uitat, dar de fapt nu
-ca am pierdut cateva luni din viata
-cand mi se vbeste cu "mai"...
-ca sunt la 250 de km de parinti
-ca sunt atat de sensibila sufleteste
-cand nu mai stiu ce sa mai cred
-cand devin scenarista
-si alte 142783 de lucruri...

Nu sunt perfecta, dar nici nu vreau sa fiu...

Niciun comentariu: